بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سد فولادی جلوی راه سپاهان| نکونام به یحیی صدر را هدیه می‌دهد؟

  • کد خبر: ۷۲۰۸۶
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
سد فولادی جلوی راه سپاهان| نکونام به یحیی صدر را هدیه می‌دهد؟
زردپوشان اصفهانی برای بازگشت به صدر و به زیر کشیدن پرسپولیس، باید فولاد را از پیش‌رو بردارند.

به گزارش شهرآرانیوز، دو مسابقه پایانی هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز برگزار می‌شود. در بالای جدول سپاهان و پرسپولیس از شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند؛ اما از تیم دوم تا هفتم جدول لیگ برای کسب سهمیه آسیایی تلاش خواهند کرد. فولادی‌ها با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان در بازی معوقه با ۳۴‌امتیاز در رده ششم جدول لیگ ایستاده‌اند و این‌مرتبه باید به‌مصاف یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بروند؛ سپاهانی که با ۴۲ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و خط دفاع و دروازه‌بان فولاد روز سختی را سپری خواهد کرد.

 

البته تیم‌های نکونام در بازی دفاعی شگرد خاص خود را دارند و عبور از لایه‌های دفاعی فولاد کار آسانی نخواهد بود. قرمزپوشان اهواز فقط ۱۵‌گل در این فصل دریافت کرده‌اند. فولاد اگر می‌خواهد این فصل هم برای سهمیه آسیایی بجنگد، باید در این دیدار خانگی پیروز شود. این در‌حالی است که سپاهان از هفته سیزدهم شکست نخورده و در کورس قهرمانی پابه‌پای پرسپولیس پیش رفته است. امتیاز‌از‌دست‌دادن سپاهان در اهواز قطعا باعث خوش‌حالی پرسپولیسی‌ها خواهد بود. بازی رفت ۲ تیم هم با نتیجه مساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید.

 

شاگردان محرم نوید‌کیا برای حفظ صدرنشینی مانع سختی مقابل خود دارند. پیکان بعد از ۴ هفته در لیگ برتر به پیروزی رسید که آن‌هم با اشتباه اصغر مدیرروستا، سرپرست خود، با حکم کمیته انضباطی بازنده شد. به‌این‌ترتیب شاگردان تارتار برای رسیدن به شرایط مطلوب‌تر باید در این بازی خانگی پیروز شوند. پیکانی‌ها با ۲۷‌امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ هستند و در‌آن‌سوی میدان هم نفت مسجدسلیمان به‌دلیل تفاضل گل بهتر در رده دهم قرار گرفته است. شاید مساوی نتیجه بدی برای این ۲ تیم نباشد؛ اما تیم برنده وضعیت بهتری در جدول لیگ پیدا خواهد کرد. در بازی رفت پیکان در مسجدسلیمان ۱ بر ۰ پیروز شد. در آن مسابقه فکری سرمربی نفت نبود و هدایت استقلال را برعهده داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->